Allt vid en blick.
Techtek FAQs
Dina frågor besvarade.
Betalningsalternativ
Kreditkort
Paypal
Du kommer att få fakturan efter att vi har skickat artikeln. Du kan ladda ner alla fakturor och kvitton direkt från ditt kundkonto. Du kan också använda vår chattbot som efter verifiering med order-ID och e-post ger dig din faktura.
Byten, returer och återbetalningar
För att säkerställa att din retur behandlas så snabbt som möjligt, vänligen skicka din beställning eller den produkt du vill returnera, tillsammans med en kopia av fakturan, till följande adress:
Techtek s.r.o.
Smetanova 2359/6
67801 Blansko
Czech Republic
VIKTIGT: Skriv ditt order-ID tydligt under adressen på kuvertet
För snabbare hantering av din retur, vänligen se våra instruktioner och hjälp för returer på följande webbsida för returer:
Returer.
För mer information om vår returpolicy, vänligen klicka på länken "Retur- och återbetalningspolicy" längst ner på denna webbsida eller följ denna länk: Ångerrätt
När du frånträder avtalet återbetalar vi alla betalningar som vi har tagit emot från dig, inklusive leveranskostnader (med undantag för extra kostnader som uppstår på grund av att du har valt en icke-standardiserad leveransmetod), utan onödigt dröjsmål och under alla omständigheter senast 14 dagar från den dag då vi informerades om ditt beslut att frånträda avtalet. Vi kommer att använda samma betalningsmedel som du använde vid den första transaktionen, såvida du inte uttryckligen har kommit överens om något annat. Under alla omständigheter kommer du inte att ådra dig några avgifter till följd av en sådan återbetalning.
Återbetalningen kan hållas inne tills vi har fått tillbaka varorna eller tills du har lämnat bevis på att du har returnerat dem, beroende på vilket som inträffar först.
För mer information om vår returpolicy, vänligen klicka på länken "Retur- och återbetalningspolicy" längst ner på denna webbsida eller följ denna länk: Ångerrätt.
Returer kan göras upp till 30 dagar efter mottagandet av din leverans. Efter denna period är det inte längre möjligt att begära en retur med återbetalning. För mer information om vår returpolicy, klicka på länken "Ångerrätt" i sidfoten på denna webbsida eller följ denna länk:
Ångerrätt
Frakt och leverans
Vi erbjuder olika leveransalternativ. För exakt leveranstid vänligen se vår leveranspolicy:
Fraktpolicy.
Om du har fått en felaktig produkt, vänligen kontakta oss via e-post [email protected], använd formuläret Kontakta oss på sidan Kontakta eller skriv ett meddelande till oss via vår chatbot. Bifoga gärna bilder på den produkt som du har fått för att påskynda processen.
Du kan kontrollera statusen för din beställning via vår Chatbot eller kontakta oss direkt via e-post [email protected].
Du kan kontakta oss på följande sätt:
Chatbot på sidan av sidan
Kontaktformulär via webbsidan Kontakta oss: Kontakta
E-post: [email protected]
Fler sätt att hjälpa till
Använd vår AI-chattbot eller kontakta oss direkt för att göra din shoppingupplevelse mer njutbar i vår butik.
Öppna Chatbot Kontakta supporten